Izšla je nova številka revije REI, letnik 17
Revija za elementarno izobraževanje je mednarodna, recenzirana in odprtodostopna revija Pedagoške fakultete Univerze v Mariboru in Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem. Objavlja prispevke s področja vzgoje in izobraževanja zlasti na predšolski in osnovnošolski stopnji v slovenskem, angleškem in nemškem jeziku.
V novi številki revije REI lahko preberete sledeče prispevke:
Razumevanje izzivov, povezanih s sodelovalnim učenjem: empirična študija z osnovnošolskimi učitelji
Katja Adl-Amini, Franziska, Anna Theresia, Johanna, Nora, Mareike
Razumevanje izzivov, povezanih s sodelovalnim učenjem: empirična študija z osnovnošolskimi učitelji
Cristian Edgardo Navarro Arana, Daniela Ivon Calderón Joya, Yarly Paola García López
Zadovoljstvo z delom in poklicno izgorevanje vzgojiteljev
Anita Mandarić Vukušić, Valentina
Ocenjevanje digitalnih veščin in samoocenjevanje digitalnih kompetenc med študenti Univerze v Splitu
Suzana, Marijana, Katija
The Ključni trendi sprememb v osnovnošolskem izobraževanju na Češkem po “žametni revoluciji” leta 1989
Vladimíra Spilková
Participacija v strokovnih centrih z vidika otrokove/mladostnikove osebne in šolske/poklicne biografije
Mateja Marovič Marovič, Ana Bogdan zupančič Bogdan Zupančič
Participacija v strokovnih centrih z vidika otrokove/mladostnikove osebne in šolske/poklicne biografije
Mateja Marovič Marovič, Ana Bogdan zupančič Bogdan Zupančič
Revija za elementarno izobraževanje je bila januarja 2019 sprejeta v podatkovno zbirko Scopus in je od 20. januarja 2020 v postopku ocenjevanja za vključitev v podatkovne zbirke Web of Science.