Preskoči na vsebino
Loader

MEDIJSKO SREDIŠČE

VSE NOVICE

Kategorije

Datum

  • 3. Jan 2023

Deli z drugimi

Izid nove številke Revije za aktualna ekonomska in poslovna vprašanja Naše Gospodarstvo/Our Economy (68-4-2022)

Na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru je izšla četrta številka 68. letnika Revije za aktualna ekonomska in poslovna vprašanja Naše gospodarstvo/Our Economy s šestimi članki.

Naslovnica revije

Avtorja prvega članka raziskujeta vpliv tujih neposrednih naložb (TNN) na gospodarsko rast na vzorcu desetih nekdanjih socialističnih evropskih in azijskih držav. Raziskava pokaže pomemben vpliv TNN v predelovalni industriji in predstavlja podlago za nadaljnje raziskovanje vplivov TNN na gospodarsko rast v posameznih sektorjih predelovalnih dejavnosti. Avtorica drugega članka raziskuje vpliv upravljanja kompetenc človeških virov na uspešnost malih in srednje velikih podjetij (MSP). Rezultati raziskave so pokazali vpliv upravljanja kompetenc človeških virov na vse štiri proučevane vidike uspešnosti MSP – finančni vidik, vidik odjemalcev, vidik notranjih poslovnih procesov ter vidik učenja in rasti. Tretji članek obravnava povezanost prodajne uspešnosti v B2B sektorju z usmerjenostjo tržnikov k odjemalcem. Na osnovi obsežnega pregleda literature in anketiranja raziskovalcev obravnavanega raziskovalnega področja avtor razvije dopolnjeno mersko lestvico za ocenjevanje usmerjenosti tržnikov, s poudarkom na »prodajnem procesu kot storitvi«. Avtorji četrtega članka kvalitativno analizirajo podjetniške namere študentov. Najpomembnejše implikacije raziskave so povezane z ugotovljeno potrebo po zelo specifičnih temah na področju izobraževanja o podjetništvu. Peti članek obravnava pomen ekonomskega opolnomočenja žensk in njegov vpliv na rast ženskega podjetništva in človeškega kapitala na novo nastajajočem trgu. Rezultati kažejo, da se podjetnice na obravnavanem trgu soočajo z izzivi, kot so dostop do virov in izobraževanja, družbeno-kulturne norme, pomanjkanje socialne zaščite ter velik in nezaščiten neformalni sektor. Avtorji šestega članka proučujejo učinek podpore slavnih osebnosti na podobo turistične destinacije s pomočjo modela privlačnosti vira, modela verodostojnosti vira in modela ujemanja. Raziskava kaže, da vsi navedeni dejavniki slavnih osebnosti vplivajo na podobo destinacije.

Polna besedila člankov so dostopna na spletni strani znanstvene revije.


Oznake


Kategorije

Datum

  • 3. Jan 2023

Deli z drugimi

Več novic

Zapri