Water Care team bo predstavljal Slovenijo na finalu natečaja HIC na Dunaju
Datum objave: 28. 02. 2015
henkl.jpg 

Water Care team je državni zmagovalec Henklovega študentskega natečaja inovatorjev Henkel Innovation Challenge. Gregor Breznik iz Ekonomsko-poslovne fakultete Univerze Maribor in Barbara Kaker iz Fakultete za kemijo in kemijsko tehnologijo Univerze Maribor sta žirijo prepričala s svojo inovativno idejo Pure Water Caps (Sferične tablete za čiščenje), zato bosta Slovenijo predstavljala na mednarodnem finalnem tekmovanju na Dunaju v Avstriji. Ob razglasitvi sta povedala: ''Ta izkušnja in predvsem dejstvo, da sva zmagala, sta za naju neverjetno in neprecenljivo doživetje. Celoten mentorski program je bil odlično izveden in zelo sva vesela, da sva poleg priložnosti za sodelovanje dobila tudi koristne nasvete in pomoč lokalnih strokovnjakov na tem področju. Študentom bi vsekakor priporočala udeležbo na HIC-u, saj takšna izkušnja pripomore k osebni in strokovni rasti v študijskih letih. Obenem prinaša obilo zabave, kreativnosti in novih poznanstev. Rada bi se še enkrat zahvalila vsem, ki ustvarjajo Henkel Innovation Challenge in študentom ponujajo življenjske priložnosti.''


dsads henkl.jpg

Zmagovalni tim z mentorjem Tomažem Gornjakom


Na Dunaju se bosta srečala z najboljšimi timi iz preostalih 27 držav, ki sodelujejo na mednarodnem natečaju inovatorjev Henkel Innovation Challenge.


Drugouvrščeni Team Green sta sestavljala Aleksandar Chichakovski in David Katić, oba študenta Univerze v Ljubljani, Ekonomska fakulteta.


Po razglasitvi sta povedala: ''Henkel Innovation Challenge je bila neverjetna in dragocena izkušnja. Priložnost, da razmišljaš zunaj ustaljenih okvirov in ustvariš izdelek za prihodnost, ob tem pa so ti na voljo izčrpni nasveti in napotki mentorjev, je zagotovo nekaj, ki bi moral sprejeti in doživeti vsak študent. Znanje in izkušnje, pridobljene pri Henkel Innovation Challenge, so odlična odskočna deska za bodoča poklicna prizadevanja.''


Tretjeuvrščeni Team DOUBLE S sta študentki kozmetičnih znanosti na Fakulteti za farmacijo Univerze v Ljubljani Samra Šabić in Saša Pirnat. Po razglasitvi sta povedali: ''Sodelovanje pri Henkel Innovation Challenge je bilo zelo zanimivo in poučno. Na zabaven način smo se naučili, kako delati v timu in kako razviti inovativen izdelek s tržno strategijo. To je bila zelo pomembna in nenadomestljiva popotnica v življenju.''


Za Henkel so inovacije ključni dejavnik uspešnosti. HIC ni samo Henklovo mednarodno tekmovanje študentov, ki ustvarja inovativne ideje za Henklove proizvode in tehnologije. Rezultate projekta, pri katerem letno sodeluje več kot 35.000 študentov, lahko najbolje opišemo s sloganom ''Create. Learn. Grow''.


Vodja službe za človeške vire za Adria regijo, Blanka Žerjav: ''Študenti kreirajo nove ideje in tako razvijajo veščine, kot so strateški menedžment, kreativnost, komunikacija, s pomočjo Henklovih menedžerjev se učijo trajnostnega razvoja in vsi skupaj rastemo z novo generacijo talentov. Z nekaterimi udeleženci letošnjega projekta se že konkretno dogovarjamo o sodelovanju, prepričana pa sem, da se s posamezniki ponovno srečamo po zaključku njihovega študija.''


24. februarja je na državnem finalu 18 študentov iz Slovenije predstavilo inovativne koncepte za leto 2050. Naloga udeležencev državnega finala na natečaju inovatorjev Henkel Innovation Challenge je bila priredba slogana ''Naredi. Nauči se. Izpopolni.'' pri razvoju koncepta inovativnega izdelka ali tehnologije za eno od Henklovih poslovnih področij: Pralna sredstva in čistila, Beauty Care ter Lepila in Tehnologije. Številni študenti z različnih univerz so prijavili inovativne ideje v timu z dvema udeležencema. Žirija, sestavljena iz Henklovih menedžerjev, ki prihajajo iz različnih poslovnih področij, je ocenila njihove ideje in predstavitve.


henkaa.jpg

Udeleženci lokalnega finala – HIC8 skupaj z mentorji

Finale

Zmagovalni Water Care team se veseli uspeha in z nestrpnostjo pričakuje naslednjo etapo. Rezervirali so vstopnico za mednarodni finale, ki bo na Dunaju, od 8. do 10. aprila letos. Trije zmagovalni timi z mednarodnega finala bodo spoznali predsednika upravnega odbora družbe Henkel Kasperja Rorsteda, poleg tega bodo dobili še eno nagrado: zmagovalni tim bo prejel karto za potovanje okoli sveta v vrednosti 10.000 evrov, drugouvrščeni tim bo dobil nagrado v vrednosti 4.000 evrov,  tretjeuvrščeni  tim pa v vrednosti 2.000 evrov.

               

Več informacij o tem mednarodnem natečaju je na voljo na www.henkelchallenge.com in na Facebook strani www.facebook.com/henkelchallenge.

Videoposnetki s predhodnih natečajev so dostopni na youtubu.

 

 
logoti.jpg
 Univerza v Mariboru, Slomškov trg 15, 2000 Maribor | +386 2 23 55 280 | rektorat@um.si | Davčna številka: SI 71674705 | Piškotki | Prijava